بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی,بیوگرافی آزاده صمدی,زندگی نامه آزاده صمدی

معرفی کوتاه آزاده صمدی
نام اصلی آزاده
نام خانوادگی صمدی
تاریخ تولد ۱۳۵۷/۱۰/۱۷
محل تولد لاهیجان
تحصیلات کارشناسی تئاتر

Azadeh Samadi,قد و وزن آزاده صمدی,ازدواج مجدد آزاده صمدی

بیوگرافی و زندگینامه

آزاده صمدی متولد هفدهم دی ماه ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان است. او تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی در رشته تئاتر در دانشگاه سوره به پایان رسانده است. بعد از اتمام تحصیلاتش یک دوره کلاس بازیگری را زیر نظر پرویز پرستویی در کلاس های بازیگری کارنامه می گذراند.

بعد از مدتی که تئاتر کار می کرد برای سریال راه بی پایان به کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. بعد از بازی در این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرد. نکته جالب در بیوگرافی آزاده صمدی اینست که با هومن سیدی به طور همزمان به شهرت رسیدند.

Hchni wlnd,همسر سابق آزاده صمدی,آزاده صمدی و هومن سیدی

هومن سیدی همسر سابق آزاده صمدی

ازدواج و طلاق

اطلاعات زیادی از نحوه آشنایی این دو بازیگر وجود ندارد ولی به احتمال زیاد آشنایی این دو بازیگر در بین بازی در سریال راه بی پایان شکل گرفته است. این سریال در بهار ۱۳۸۶ پخش شد و در سال ۱۳۹۵ ساخته شده بود که احتمال میرود سال آشنایی این زوج ۱۳۸۵ باشد.

این زوج هنری در سال ۱۳۸۶ ازدواج کردند و طبق شایعه ها حاصل ازدواجشان یک دختر است البته تا به حال عکسی از فرزندشان منتشر نشده است. این زوج پس از ۷ سال زندگی مشترک متاسفانه از هم جدا شدند. اولین واکنش را هومن سیدی نشان داد و در اینستاگرامش توضیح داد که از همسرش جدا شده است.

هومن سیدی نوشت : دوستان عزیز بی شک زندگی من هم مانند هر کدام از شما از مسائل خصوصی و کاملا شخصی تشکیل شده است. دوست ندارم راجع به مسائل خصوصی صحبت کنم اما فقط به خاطر احترام به مخاطبانم باید به اطلاعتون برسانم که مدتیست از خانم آزاده صمدی جدا شده ام و زندگی مشترک ما به پایان رسیده است.

بعد از این ماجرا آزاده صمدی هم در مصاحبه ای به جدایی اش عکس العمل نشان داد و گفت : چه کسی گفته است طلاق یک شکست بزرگ در زندگی است ؟ تمایل ندارم کسی در زندگی خصوصی و شخصی ما دخالت کند.