بیوگرافی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش,بیوگرافی ویشکا آسایش,زندگینامه ویشکا آسایش

معرفی کوتاه ویشکا آسایش
نام اصلی ویشکا
نام خانوادگی آسایش
تاریخ تولد ۱۳۵۱/۸/۱۶
محل تولد تهران
تحصیلات رشته طراحی صحنه

Vishka Asayesh,ویشکا آسایش و همسرش,رضا قبادی همسر ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در کنار همسر و فرزندش

بیوگرافی و زندگینامه

ویشکا آسایش متولد شانزدهم آبان ۱۳۵۱ در شهر تهران است. وی به جز فعالیت بازیگری در زمینه های طراحی صحنه و طراحی لباس نیز فعالیت دارد. ویشکا آسایش خواهر زاده مازیار پرتو فیلمساز و نوه شین پرتو شاعر و نویسنده است.

ویشکا آسایش تحصیلاتش را در رشته طراحی صحنه در کشور انگلستان به پایان رسانده است. تحصیلاتش را تا سوم راهنمایی در ایران ادامه می دهد و برای گرفتن ویزای انگلیس یک سال به همراه خواهرش در کشور آلمان زندگی می کند.

ویشکا آسایش : یک سالی که آلمان بودیم خیلی سخت گذشت چون زن عمویم آلمانی بود ما به پانسیون رفتیم. البته در مدرسه با ما خیلی خوب رفتار می کردند و به ما می گفتند دانش آموز مهمان و با من و خواهرم خیلی مهربان بودند و تشویقمان می کردند.

شروع بازیگری اش با سریال امام علی (ع) بود و بعد از آن راهی انگلیس شد. در انگلیس در منزل خاله اش زندگی می کرد و برخلاف نظر خاله اش شنبه و یکشنبه ها را کار می کرده است. نکته جالب اینجاست که به خاطر عشقش رضا به ایران برمی گردد.

به دلیل اینکه شاگرد اول می شود ویزای دو ساله برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس به او تعلق می گیرد. اما چون در ایران عاشق پسری به نام رضا می شود برای اینکه بتواند با او ازدواج کند به ایران باز می گردد و جالب اینجاست که رضا اصلا از احساس ویشکا به خود خبر نداشته است.

,da;h Hshda,ویشکا آسایش و فرزندش,گیو قبادی پسر ویشکا آسایش

ویشکا آسایش و پسرش گیو

آشنایی و ازدواج

ماجرای خواستگاری و ازدواج ویشکا آسایش از زبان خودش : ۵ سالی که در انگلیس تحصیل می کردم در زمان هایی که برای تعطیلات به ایران می آمدم رضا همسرم را دیدم. از همان لحظه ای که او را دیدم فهمیدم او مرد رویاهای من است و ویژگی هایی که دارد همان معیارهای من برای ازدواج است.

یک مرد قد بلند ، جدی و جنتلمن ! وقت زیادی گذاشتم تا او را دورادور بشناسم و هر چقدر بیشتر او را می شناختم بیشتر به او علاقمند می شدم. یک روز به خودم آمدم و دیدم که دارم وقتم را هدر می دهم بدون اینکه او از حس من نسبت به خودش با خبر باشد.

به همین دلیل بیخیال قضاوت ها شدم و با او در مورد حس واقعی ام صحبت کردم و به او گفتم دوست دارم با او بیشتر آشنا شویم تا ازدواج کنیم. خوشبختانه او هم از پیشنهاد من استقبال کرد و بعد از مدتی با هم ازدواج کردیم.

پس از این ماجرا قید تحصیل در مقطع فوق لیسانس در انگلیس را زدم تا در کنار همسرم یک زندگی خوب و آرام داشته باشم. حالا از این تصمیمی که گرفته ام خیلی خوشحال هستم. حاصل ازدواج ویشکا آسایش و رضا قبادی یک پسر به نام گیو می باشد.