اس ام اس روز زن

اس ام اس روز زن , پیام روز زن , جملات روز زن , شعر روز زن , متن روز زن

اس ام اس های زیبا و جدید به مناسبت روز زن

اس ام اس روز زن

اس ام اس های روز زن

زنان قبل از مادر شدن ، پری

و بعد از مادر شدن تبدیل به فرشته می شوند . . .

فرشته ی زمینی روزت مبارک

اس ام اس روز زن

خوش‌ آهنگ‌ ترین نغمه های هستی نثار قلب خسته و صبورت …

روز به اوج نشستنت مبارک

تبریک روز زن

فرقی نمی کند بگویم و بدانی یا نگویم و بدانی

در خوب ترین جای جهان جا داری

جایی که دست هیچکسی به تو نمیرسد

در  کنج قلبم ، همسر نازنینم . . .

متن روز زن

به ظــرافت کدام زیباییت زبان گـــــــشایم

که زمان محـــدود و مکـــان ناپــاک اســـت

تو مقدسی ترین رویایی،

آنچـــنان که گـــاه گاهی قبـله ام را تغییر میـــدهــم

روزت مبارک همسر مهربانم

جوک روز زن

این روزها چیزی نیست که مرا سر شوق بیاورد

جز یاد تو، حرف تو، نگاه تو

روزت مبارک قشنگم

پیام روز زن

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

روزت مبارک

شعر روز زن

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست . . .

گلها همه به نام تو مشهورند . . .

آیینه های از انعکاس نام تو می خندند

و من تنها برای تو می گویم :

زندگی کن تا زنده بمانم . . .

روزت مبارک

استاتوس روز زن

اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است

به این دلیل است که شوهرش او را

هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .

تقدیم به همسری که روز به روز جوان تر میشود !

پیامک روز زن

چیزی که در زن ،

قلب مرا تسخیر میکند ،

مهربانی اوست ، نه روی زیبایش . . .

شکسپیر

اس ام اس های روز زن

روز زن بهانه ایست

برای تشکر از همسر مهربانم

خیلی دوستت دارم و حاضرم

همه دنیامو دو دستی

تقدیمت کنم

همچنین ببینید : تبریک سالگرد ازدواجتبریک روز مادرتبریک تولد