بیوگرافی میترا حجار

میترا حجار,زندگینامه میترا حجار,بیوگرافی میترا حجار,اینستاگرام میترا حجار

معرفی کوتاه میترا حجار
نام اصلی میترا
نام خانوادگی حجار
تاریخ تولد ۱۳۵۵/۱۱/۱۵
محل تولد مشهد
تحصیلات رشته کارگردانی

mitra hajjar,میترا حجار و همسرش,سینا حجازی همسر میترا حجار

میترا حجار و همسرش سینا حجازی

بیوگرافی و زندگینامه

میترا حجاز متولد پانزدهم بهمن ماه ۱۳۵۵ در شهر مقدس مشهد است. تحصیلاتش را در رشته کارگردانی در دانشگاهی در امریکا به پایان رسانده است. پدرش محمد حجار و مادرش مهری جاهد است. میترا حجار یک برادر به نام مجتبی حجار و یک خواهر به نام مریم حجار دارد. او بازیگری حرفه ای را از سال ۱۳۷۶ شروع کرد.

در این سال با بازی در نقش کوتاهی در فیلم غریبانه به کارگردانی احمد امینی حضور در سینما را تجربه کرد. مدت زیادی نگذشت که به اوج شهرت برسد و بعد از آن در فیلم های مطرح ترین کارگردان های زمان خود یعنی بهرام بیضایی ، احمدرضا درویش و مسعود کیمیایی بازی کرد.

او در سال ۱۳۸۰ اولین حضور خود را در تلویزیون با بازی در سریال پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم تجربه کرد. میترا حجار در سال ۱۳۸۲ به فرانسه مهاجرت کرد و پس از آن برای تحصیل در رشته کارگردانی به امریکا رفت.

جالب است بدانید او قبل از ورد به عرصه بازیگری با مجری گری وارد عرصه هنر شد. اولین تجربه تصویری او مجری گری ۱۰ قسمت برنامه در شبکه جام جم بود. نکته جالب در بیوگرافی میترا حجار این است که در سال ۲۰۰۹ در یک فیلم امریکایی یک نقش کوتاه داشت ولی پس از بازگشت به کشور نشان داد که خواهان ادامه بازیگری در ایران است.

ldjvh p[hv,میترا حجار و پسرش,کسری حجازی پسر میترا حجار

میترا حجار و پسرش کسری حجازی

ازدواج با یک خواننده

میترا حجازی با خواننده مشهور پاپ سینا حجازی ازدواج کرده است که حاصل این ازدواج یک پسر نام علیرضا ( یا کسری ) است. سینا حجازی ترانه سرا ، نوازنده و خواننده سبک پاپ است. وی فرزند صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما است.

دلیل مهاجرت به خارج از کشور

میترا حجار در مصاحبه ای گفته است که از سال های قبل تر از اینکه بخواهم به امریکا بروم به این نتیجه رسیده بودم که اگر بخواهم به تجربه هایم اضافه کنم باید در فضای آکادمیک چیزهایی را یاد بگیرم. برای همین از قبل پیگیر این مسئله بودم.

پس از اینکه پرس و جو کردم متوجه شدم کالج های امریکا بهترین جا برای یادگیری و تحصیل در مورد رشته مورد علاقه من است. به این دلیل رفتم و برای پر کردن کمبودهای زندگی شخصی چند سال در آنجا ماندم و درس خواندم.