بیوگرافی نگار فروزنده

نگار فروزنده,بیوگرافی نگار فروزنده,زندگینامه نگار فروزنده,اینستاگرام نگار فروزنده

معرفی کوتاه نگار فروزنده
نام اصلی نگار
نام خانوادگی فروزنده
تاریخ تولد ۱۳۵۷/۴/۳
محل تولد تهران
تحصیلات دیپلم

Negar Forozandeh,نگار فروزنده در کودکی,عکس بچگی نگار فروزنده

عکس زیبا از کودکی نگار فروزنده

بیوگرافی و زندگینامه

نگار فروزنده متولد سوم تیرماه ۱۳۵۷ در محله شمیران تهران است. خانواده نگار فروزنده متشکل از پدر و مادر و سه فرزند است. او تنها دختر خانواده است و دو برادر بزرگتر از خودش ( کیوان فروزنده و احسان فروزنده ) دارد.

با برادرانش ارتباط خیلی خوبی دارد. شغل پدرش آزاد و شغل مادرش خانه داری است. اولین حضورش در تلویزیون به سال ۱۳۷۶ بر می گرد که برای بازی در سریال چه باید کرد؟ به کارگردانی حسین فردرو انتخاب شد. به صورت اتفاقی بازیگر شده است.

حسین فردرو زمانی که نگار فروزنده فقط ۱۴ سال داشت در مدرشه از او تست گرفت و برای بازی در سریالش او را انتخاب کرد. در این سریال فقط در دو سکانس بازی کرد ولی همین دو سکانس رویش تاثیر گذاشت و به بازیگری علاقمندش کرد.

در ۱۶ سالگی در کلاس های بازیگری حمید سمندریان ثبت نام کرد. جالب است بدانید نگار فروزنده با خیلی از بازیگرهای شناخته شده امروزی مثل امیر جعفری ، پارسا پیروزفر ، حامد بهداد ، ریما رامین فر ، شهرام حقیقت دوست و … هم دوره بوده است.

نکته جالب در بیوگرافی نگار فروزنده این است که در آن زمان حدود ۱۶ سال سن داشت ولی به خاطر اینکه جدی گرفته شود سن واقعی خود را پنهان کرده بود و خود را متولد سال ۱۳۵۴ معرفی کرده بود و حدود ۳ ، ۴ سال خودش را بزرگتر نشان داده بود.

بسیاری از منتقدین بازی او را در فیلم کافه ستاره بهترین بازی اش می دانند. در این فیلم با بازیگرانی مثل هانیه توسلی و افسانه بایگان همبازی بود. در کارنامه اش بازی در فیلم های کارگردان های مشهوری مثل داریوش مهرجویی ، مسعود کیمیایی و مهران مدیری را دارد.

k'hv tv,ckni,نگار فروزنده و همسرش,نگار فروزنده قبل و بعد از عمل زیبایی بینی

جزئیات و شایعه های عمل زیبایی

شایعات زیادی توسط سایت های زرد برای این بازیگر در مورد جراحی پلاستیک و تزریق ژل درست شد. او در مصاحبه ای اعلام کرد به جز عمل جراحی بینی که آن هم دلیلش سانحه ای بود که در یک فیلم برایش اتفاق افتاده بود هیچ عمل زیبایی دیگری نداشته است.

نگار فروزنده در سریال راه سوم سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه شد و بینی اش شکست که مجبور شد ان را عمل کند. جالب است بدانید پس از اینکه بینی اش را عمل کرد از طریق یکی مجلات دلیل این عمل را به همراه عکس جدیدش منتشر کرد.

زمانی که شایعات زیادی برای او درست شد اطرافیانش توصیه کرده بودند که اگر به این شایعات عکس العمل نشان دهی وضع بدتر خواهد شد ولی خودش در جایی گفته است بهتر بود همان زمان جلوی این شایعات را می گرفتم .

نگار فروزنده در مصاحبه ای گفته است چهره طبیعی خود را دوست دارد . ظاهر خودم را هر چه باشد دوست دارم و حاضر نیستم در آن تغییری ایجاد کنم. از مردم می خواهم که ذهن خودشان را درگیر این مسائل کذب نکنند.