بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی,بیوگرافی مریلا زارعی,زندگینامه مریلا زارعی

معرفی کوتاه مریلا زارعی
نام اصلی مریلا
نام خانوادگی زارعی
تاریخ تولد ۱۳۵۳/۱/۲۵
محل تولد تهران
تحصیلات صنایع غذایی

Merila Zarei,مریلا زارعی در کودکی,عکس بچگی مریلا زارعی

مریلا زارعی در دوران کودکی

بیوگرافی و زندگینامه

مریلا زارعی متولد بیست و پنجم فروردین ماه ۱۳۵۳ در شهر تهران ( یا قم ) است. وی خواهر ملیکا زارعی بازیگر و مجری برنامه کودک و نوجوان است. تحصیلاتش را در رشته صنایع غذایی مهندسی کشاورزی در دانشگاه آزاد به پایان رسانده است.

اولین تجربه تلویزیونی او سریال کاراگاه در سال ۱۳۷۴ بود و در همان سال حضور در عرصه سینما را با فیلم پاتک تجربه کرد. با بازی در فیلم دو زن در کنار بازیگرانی همچون نیکی کریمی و محمدرضا فروتن به کارگردانی تهمینه میلانی در سال ۱۳۷۷ به شهرت رسید.

بعد از بازی های درخشان در چند فیلم سینمایی دیگر ، جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر تمام عیار تثبیت کرد. او تا به حال با کارگردان های معروفی همچون اصغر فرهادی ، مسعود کیمیایی ، پوران درخشنده ، ابراهیم حاتمی کیا و … همکاری داشته است.

مریلا زارعی بزرگترین منتقدش را خانواده اش می داند و با اینکه در حال حاضر یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است باز هم مشتاق شنیدن نقدهای تند خانواده اش است. او شرط لازم برای موفقیت را دعا و تایید خانواده اش می داند.

lvdgh chvud,مریلا زارعی و خواهرش,ملیکا زارعی خواهر مریلا زارعی

مریلا زارعی و خواهرش ملیکا

ماجرای نجات از مرگ حتمی

هومن بهمنش فیلمبردار فیلم خوابم میاد در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان بود که ماجرای نجات پیدا کردن مریلا زارعی از مرگ حتمی را روایت کرد. او گفت خاطرم هست که پیش از این اتفاق وحشتناک من و خانم زارعی در ماشینی بودیم که لب پرتگاه قرار داشت.

من از مریلا زارعی پرسیدم : اگر ماشین حرکت کند چه می کنی ؟ او جواب داد یک بار ترمز بریده بود پریدم بیرون … ما اصلا فکر نمی کردیم چیزهایی که گفته ایم به واقعیت تبدیل شود. فیلمبرداری این قسمت از فیلم را شروع کردیم.

مریلا زارعی پشت فرمان یک پیکان آبی بود ، قرار بود فقط استارت بزند و پدال را ول کند تا بدون این که ماشین پشت سری با او برخورد کند ماشینش تکانی بخورد و این تصویر برای بیننده ایجاد شود که ماشینی از پشت به او برخورد کرده است.

اما بر خلاف برنامه گروه ، ماشین پشتی به ماشین مریلا زارعی خورد و پیکان به سمت دره شروع به حرکت کرد. بدتر از همه اینکه دو درب جلوی پیکان قفل شده بودند و او نمی توانست درب را باز کند و خودش را نجات دهد.

مریلا زارعی مجبور شد از شیشه سمت شاگرد خودش را بیرون بیندازد و چند ثانیه بعد از اینکه از شیشه بیرون پرید ماشین رفت ته دره ! تا یکی دو ساعت بعد از این ماجرا حال تمام گروه بد بود و اشک خود من بند نمی آمد.